Monumentenstichting Boarnsterhim - Welkom

Financiële en Juridische verantwoording. Welkom op de thuispagina van de Monumentenstichting Boarnsterhim. Is opgericht op 10 juni 2010 en heeft ten doel het bevorderen van de instandhouding van monumenten, als bedoeld in de Monumentenwet, of andere cultuurhistorische objecten, voor zover die monumenten gelegen zijn binnen de grenzen van de voormalige Gemeente Boarnsterhim. En voor zover die monumenten worden ondergebracht bij deze stichting. Overgedragen aan de nieuwe stichting. Per 1 januari 2014 i.

OVERVIEW

This domain monumentenstichting.nl currently has an average traffic classification of zero (the lower the better). We have sifted twenty pages within the domain monumentenstichting.nl and found zero websites linking to monumentenstichting.nl.

MONUMENTENSTICHTING.NL RANKINGS

This domain monumentenstichting.nl has seen alternating quantities of traffic throughout the the year.
Traffic for monumentenstichting.nl

Traffic ranking (by month) for monumentenstichting.nl

Traffic ranking by day of the week for monumentenstichting.nl

WHAT DOES MONUMENTENSTICHTING.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of monumentenstichting.nl Mobile Screenshot of monumentenstichting.nl Tablet Screenshot of monumentenstichting.nl

MONUMENTENSTICHTING.NL HOST

I observed that a single root page on monumentenstichting.nl took nine hundred and thirty-eight milliseconds to load. We could not find a SSL certificate, so therefore I consider monumentenstichting.nl not secure.
54.93.168.230

I observed that this website is using the Apache os.

Monumentenstichting Boarnsterhim - Welkom

DESCRIPTION

CONTENT

This domain monumentenstichting.nl states the following, "Welkom op de thuispagina van de Monumentenstichting Boarnsterhim." Our analyzers analyzed that the webpage also stated " Is opgericht op 10 juni 2010 en heeft ten doel het bevorderen van de instandhouding van monumenten, als bedoeld in de Monumentenwet, of andere cultuurhistorische objecten, voor zover die monumenten gelegen zijn binnen de grenzen van de voormalige Gemeente Boarnsterhim." The Website also stated " En voor zover die monumenten worden ondergebracht bij deze stichting. Overgedragen aan de nieuwe stichting. Per 1 januari 2014 i."

VIEW OTHER DOMAINS

Oorlogsmonumenten in Velp

Friday, October 27, 2017. Uit respect voor deze drie mensen worden aanstaande woensdag 25 oktober 2017 om 11. 00 uur, bloemen gelegd bij de gedenksteen aan de Pinkenbergseweg in Velp. Thursday, October 26, 2017. 12 Eigen plein voor verzetsstrijder Dirk van der Voort. Wednesday, October 25, 2017.

Monumentenwacht Gelderland

Onafhankelijke inspectie en advisering onderhoud monumenten. Met bedrijven werkzaam in Gelderland, Overijssel, Drenthe, Friesland en Groningen. Meer informatie? Direct naar praktische infobladen onderhoud voor de eigenaar. U ontvangt dan een mail met een link. Om uw aanmelding te bevestigen. Meld u hier direct aan voor.

Welkom monumentenwacht-ovfl.nl

Monumentenwacht biedt eigenaren van monumenten een helpende hand. Deskundig en objectief rapporteren voorkomt onnodige kosten. Al meer dan 40 jaar is Monumentenwacht dé vertrouwde partner voor eigenaren van inmiddels meer dan 20.

welkom Klantportaal MWU

Plan nu uw jaarlijkse onderhoud in. Vol trots dragen wij bij aan het behoud van De Utrechtse Domtoren. Wij zijn er voor kleine en grote inspecties van uw monumentale pand. De stichting en ons doel. Tweede Pinksterdag 21 mei a. Meer kunt u lezen op www.

Monumentenwacht

Wij houden van je pand, net als jij. Monumentenwacht Zuid-Holland helpt eigenaren en beheerders met het in topconditie houden van hun monument. Dit doen we door het uitvoeren van bouwkundige inspecties en aankoopkeuringen, door het bieden van begeleiding bij restauraties en renovaties en door het geven van advies op gebied van vergunningen, subsidies en verduurzaming. Overheden, woningbouwstichtingen en huisvestingsorganisaties.